021 320 55 51

Campanii OOH pentru produse FMCG

Expunere outdoor media pe cele mai circulate segmente de drum


O mare parte din campaniile publicitare pentru produsele FMCG (Fast Moving Consumer Goods) se concentreaza pe expunerea in imediata apropiere a punctelor de vanzare. In acelasi timp, pentru notorietatea marcii sunt folosite canale de comunicare cu acoperire mare (tv, radio, internet), evenimente, etc.

O parte din campaniile FMCG exploateaza eficient traficul si segmentarea oferita de expunerea pe DN-uri si autostrazi: plaja de varsta cuprinsa intre 30 - 55 de ani, persoane active, posesor de carnet de conducere.

In fuctie de segmentul de drum, campaniile tintesc diferite segmente de marketing:

  • categorii premium( ex: DN1 Bucuresti - Valea Prahovei, Autostrada Soarelui)
  • soferi transportatori de marfa (rutee de camioane: Centura Bucuresti, Ruta Bucuresti Pitesti Sibiu Nadlac, etc)
  • regiunea de Est / Moldova (DN2 E85)
  • romanii care lucreaza in Spania / Italia si revin in tara de sarbatori (unipolurile din punctele vamale)
  • Schimbul de trafic cu Rep. Moldova (Vama Sculeni)
  • angajatii parcurilor logistice sau industriale

Alte campanii retail FMCG cu expunere pe unipoluri Wizard: Cascaval Delaco, Magnum, Pate Bucegi, Delikat, Fuchs, Lays, Pepsi, Tymbark, Bergenbier, Bucegi, Budureasca, Perspirex, Dove, Dove Men.

FMCG Cosmetice - Dove Men Care Produse: Dove si Dove Men Care. Client: Unilever. Agentie: Mindshare. Campanie 2016, Unipoluri 14x4m cu proiect special (extensii).
 
Unipol in campanie Alka 2018 Suport unipol din reteaua Wizard Media aflat in campanie Alka
 
Panou publicitar in campanie Delikat 2017 Suport unipol din reteaua Wizard Media aflat in campanie Delikat 2017
 
Campanie Croco 2018 Unipol aflat in campanie Croco 2018
 
Campanie FMCG Delaco - Cascaval Campanie Delaco 2017: Fan-Tasticul cascaval Delaco. Unipoluri 14x9m. Panourile publicitare sunt inchiriate in regim fix.
 
FMCG food. Campanie Illy. Unipoluri pe Autostrada Soarelui Client: Illy. Aventie Universal McCann. Unipoluri pe Autostrada Soarelui. Campanie de vara.
 
Panouri publicitare in campanie Cristim: Salam Sasesc Client: Cris-Tim, Campanie outdoor media 2015 - 2017. Salam Salesc.
 
Campanie FMCG Cosmetice Unipoluri pe Autostrada A2. Proiect Special Axe Villa.
 
Campanie FMCG Delaco - Cascaval Campanie Delaco 2017: Fan-Tasticul cascaval Delaco. Unipoluri 14x9m. Panourile publicitare sunt inchiriate in regim fix.
 
Campanie FMCG Tymbark Campanie Tymbark 2021, unipol DN1
 
Campanie FMCG Mirdatod Campanie Mirdatod - lactate, 2020
 
Campanie FMCG Alka Campanie Alka 2020
 
Campanie FMCG Hell Energy Campanie Hell Energy 2020
 
Campanie FMCG Coca-Cola Campanie Coca-Cola 2020
 

Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?

Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.
  • DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
  • Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
  • Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
  • DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
  • Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
  • Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
  • Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.

Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.