Roadside advertising. Campanii FMCG: Dove (Unilever) 2016
Unipoluri cu proiect special. Panouri publicitare cu extensii in afara vizualului standard.
Spatiile publicitare oferite de structurile tip unipol 14mx4m pot deveni suportul unor proiecte speciale in care mesajul grafic iese in afara sprafetei standard (dreptunghiul lat de 14m si inalt de 4m) cu un contur personalizat.
In cazul campaniilor OOH pentru produse FMCG (Fast Moving Consumer Goods), forma ambalajului (sticla, curtie, tub, etc) poate fi un element important al mesajului publicitar comunicat.
Forma ambalajului poate fi astfel vazuta de la distanta mai mare, marind impactul campaniei outdoor. Conturul extensiei publicitare este perceput chiar in conditii dificile (cand soarele este intr-un unghi incomod pentru privitor, conditii de ceata sau ploaie, ninsoare).
Extensiile montate pe un unipol permit creatiei sa includa elemente grafice relevanta la o scara mai mare. In exemplul de fata, fotografia ambalajului poate avea dimensiuni verticale mai mari decat inaltimea maxima de 4m oferita de unipolul 14x4m.
Recomandam ca cele doua feţe ale unipolurilor sa foloseasca o grafica "in oglinda", astfel incat cele doua extensii sa fie "spate in spate". In acest fel, conturul unei extensii va masca ranforsarile celei de-a doua extensii vizibila din sensul opus.
Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?
Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.- DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
- Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
- Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
- DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
- Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
- Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
- Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.
Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.
- Audienta panourilor publicitare (estimari de trafic)
- Campanii FMCG food - Cascaval Delaco 2017
- Campanii FMCG food - Cris-Tim
- Campanii FMCG cu proiecte speciale OOH. Tymbark 2016
- Campanii FMCG - unipoluri cu extensii. Dove (Unilever)
- Inchiriere spatii publicitare pe Autostrada Soarelui (A2)
- Stabilirea obiectivelor unei campanii publicitare outdoor cu afisare pe unipoluri
- Publicitate outdoor cu target pe rezidentii din Bucuresti + Ilfov