Un panou publicitar montat intr-un anumit cartier va fi vazut in primul rand de persoanele care locuiesc in imediata sa apropiere. In acest fel, dupa o luna de campanie, numarul de expuneri repetate va creste. Mesajele publcitare expuse pe o autostrada sau un drum national vor fi vazute insa de persoane mult mai diferite de la o zi la alta. Rata de duplicare pentru aceste locatii este mai mica.
Costurile de productie sunt relativ ridicate datorita suprafetelor de afisare mari si datorita utilizarii de materiale cu calitate si rezistenta ridicata. In mod uzual, aceste afise trebuie sa primeasca o garantie de minim 6 luni.
Costurile unei campanii pubicitare outdoor media sunt compuse din:
Includ transportul afiselor, serviciile alpinistilor, consumabile (cordelina cu care sunt fixate banerele) si neutralizarea locatiei publicitare de la finalul campaniei.
Costurile de inchiriere pentru un panou publicitar difera in functie de dimensiuni, perioada de campanie, tipul de comisionare practicat de agentie (rebate) si in anumite cazuri in functie de sezon (ex: campaniile de pe Autostrada Soarelui derulate in perioada de vara)
Costul de inchiriere poate fi redus printr-un termen de plata scurt, de asumarea unei perioade de campanie sau de optiunea unei expuneri flexibile (campanii in regim floating).
Pentru ca o campanie bine planificata si cu mesaj bine adaptat la formatele din retea ne poate aduce si noua (ca furnizor outdoor media) beneficii clare, putem oferi o sustinere suplimentara pentru anumite proiecte pe care le consideram utile. In portofoliul exista proiecte cu sustinere speciala atat pentru clienti cu volume mari (20 - 30 de unipoluri inchiriate) cat si printre clienti care pastreaza inchiriat un singur unipol.
O campanie corecta va fi astfel observata si de alti potentiali advertiseri si va deveni un studiu de caz eficient.