Procedura inchirierii unei locatii publicitare format unipol

Etapele de ofertare, rezervare si derularea campaniei printr-o agentie media


Pentru ca un proiect OOH cu expunere in reteaua Wizard sa se deruleze cursiv, recomandam urmatoarele etape:

 

Cerere de oferta pentru un anumit proiect

Conditiile de inchiriere difera in functie pozitionarea locatiilor, dimensiuni, perioada de campanie, conditiile negociate cu fiecare agentie media (comision, termene de plata, volum). In cererea de oferta este necesara mentionarea perioadei de campanie si numele proiectul la care se refera.
 

Oferta de inchiriere

Ofertele sunt personalizate pentru fiecare proiect. Nivelul de pret poate tine cont de multe variabile (incarcarea retelei, volumul derulat cu agentia respectiva, situatia facturilor scadente si neachitate, istoricul clientului pentru care este derulata campania). Anumite locatii pot presupune o perioada minima de contract (ex: ruta Bucuresti - Litoral pentru campaniile de vara au perioade minime de campanie, in functie de momentul solicitarii ofertei)
 

Selectia locatiilor si rezervarea temporara in vederea propunerii unui mediaplan

In mod uzual, agentia media poate solicita rezervarea temporara a unei liste de locatii in vederea intocmirii unui mediaplan pentru clientul final. Perioadele de rezervare temporara sunt convenite in functie de fiecare proiect si de obicei variaza intre 1 - 7 zile. Rezervarile temporare pentru perioade mai mari de 7 zile sunt rare datorita faptului ca blocheaza practic procesul de ofertare catre alte agentii.
 

Comanda finala

Comanda finala contine costurile convenite de parti pentru proiect, perioada ferma a campaniei, codurile locatiilor, termenele de plata.
 

Semnarea contractelor si a anexelor aferente

Rezervarea definitiva a locatiilor se face odata cu semnarea contractelor si a anexelor.
 

Livrarea afiselor sau a graficii

Tiparirea afiselor poate fi facuta de client, agentie sau Wizard. Afisele produse de agentie vor tine cont de schita de productie Wizard (in care sunt mentionate dimensiunile si finisajele bannerelor). Pentru a ca termenul de afisare sa nu fie afectat de conditiile meteo sau de programarile echipelor de afisare, livrarea afiselor se recomanda sa fie facuta cu 4 - 5 zile inainte de data afisarii. Urmeaza afisarea unipolurilor si derularea campaniei.
 

Recuperarea afiselor la finalul campaniei

In situatia in care clientul doreste recuperarea afiselor si acest lucru este posibil, acestea pot fi livrate la o adresa anuntata de agentie inainte de finalizarea campaniei.

 


 

 
12 no t: 0