Am extras cateva cifre dintr-un articol publicat pe site-ul www.zf.ro bazate pe rezultate furnizate de CNADNR (recensamant general circlatiei rutiere 2010). Pentru mai multa rigoare vom mentiona exact segmentele de drum conform cifrelor CNADNR. Cele mai circulate segmente de drum conform sursei citate sunt:
Pentru evaluarea expunerii unei campanii, va recomandam sa utilizati (chiar la nivel orientativ) masuratorile CNADNR pe segmente de drum. Suma rezultatelor pentru diferite segmente ale aceluiasi drum duce la cifre prea mari si fara relevanta pentru calculul expunerii.
O verificare simpla a ordinului de marime al masinilor care au sansa sa vada un panou publicitar este urmatorul scenariu: Numarul masinilor care circula intr-o zi (24h x 60 min x 60 sec) la un interval mediu de 4 secunde (intre doua masini) este: 21.600. Cu ajutorul acestui calcul, puteti face o estimare (foarte aproximativa) pentru numarul de masini de pe orice drum. Aveti doar nevoie de cateva masuratori ale numarului de masini care trec intr-un interval de 1 min.
Cea mai mare audienta o au panourile publicitare de pe DN1, Centura Bucuresti, Autostrada A1. Imagine cu unipol 14x4m in zona Balotesti Horbach.
Valori de trafic ridicate.
Segmentele de drum Bucuresti Ploiesti Brasov inregistreaza o Medie Zilnica Anuala (MZA) de 40.000 - 50.000 de masini / zi. DN1 si Autostrada A1 sunt segmentele care asigura cea mai mare audienta outdoor media din Romania.
Segmentare excelenta
Destinatiile oferite de DN1 ofera si o segmentare demografica atractiva: media de varsta 30 - 65 de ani, persoane active, venituri medii - inalte
Mediaplan flexibil si eficient.
In reteaua Wizard Media exista un numar suficient de panouri publicitare 14x4m montate pe ruta Bucuresti DN1 Ploiesti Brasov pentru a permite campanii eficiente in regim floaitng.