Campanii OOH - B2B

Modele de comunicare B2B (Business to Business) si B2B2C (Business to Business to Consumer)


Campanii B2B2C

O mare parte din materialele, echipamentele si instalatiile din componenta unei constructii noi sunt promovate in piata pe canalele Business to Business. In situatia ideala, arhitectul va detalia proiectul pana la nivelul alegerii materialelor. Proiectul de arhitectura va fi insotit de proiectul de instalatii termice, sanitare, instalatia electrica, planul de tamplarie. Pentru o promovare a sistemului de incalzire si ventilatie al unei cladiri mari, producatorul se adreseaza firmei de instalatii si partial antrepremorului.

In cea mai mare parte a proiectelor gestionate de persoane fizice insa, deciziile incep sa fie luate de catre beneficiarul final. In decizia finala pot fi implicate firmele de proiectare / montaj / instalatii, magazine DYI, publicatii de specialitate sau campanii de comunicare care il vizeaza direct pe beneficiar.

Expunerea outdoor media devine un canal eficient de comunicare atat pentru adresarea mesajelor spre beneficiarul final, cat si pentru reteaua de distributie/montaj, care primeste astfel ajutor din partea producatorului.

Campanie de promovare Ferroli Romania
 

Un exemplu: Cine ia decizia de cumparare in cazul unei centrale termice?

Iata patru situatii diferite:
 
1. Clientul final neinformat preocupat strict de costul achizitiei
De cele mai multe ori va cumpara centrala in atunci cand este fortat sa o faca. Ajunge de cele mai multe ori la un magazin DYI sau intreaba cateva persoane si in final ia o decizie bazata pe pret. Pentru acest model de decizie este eficienta o campanie de marketing bazata pe pret sau pe o oferta speciala.
 
2. Client final, cu nivel redus de informare dar interesat oarecum de calitatea achizitiei
Se va interesa de o centrala "buna". Alegerea se va face pe baza referintelor primite si pe baza campaniilor de comunicare, mai ales la nivel de imagine. Printre altii va consulta si un specialist sau o firma de instalatii. In urma cu cativa ani am fost si eu in aceasta postura si mi-a fost prezentata optiunea Vaillant ca fiind "un Mercedes al centralelor". Ulterior am mai regasit aceeasi eticheta asociata si cu alte centrale. Astfel, am cumparat in 2008 o centrala Vaillant Aqua. In cazul acestui model de decizie, functioneaza campaniile B2C (vazusem sigla Vaillant suficient de des pentru a imi forma impresia de marca cunoscuta) si campaniile B2B2C (instalatorul imi confirma ca aceasta achizitie este una corecta si potrivita pentru proiectul meu).
 
3. Client final, interesat de detalii si documentatii despre produs, pe baza carora va lua o decizie.
De cele mai multe ori, acest client este incomod pentru un vanzator pentru faptul ca poate consuma timp si nu ofera garantia ca va finaliza vanzarea. Va consulta prezentarile solutiei de incalzire, documentatiile si va incerca sa obtina informatii din mai multe surse. Aceste persoane devin la randul lor un punct prin care informatia este propagata si spre alti potential clienti finali.
 
4. Client final, fara restrictii asupra bugetului, interesat de servicii premium.
Acest model de client se va interesa de "cea mai buna centrala", va contacta o firma de instalatii (care vinde si instaleaza produsul respectiv) despre care a auzit ca lucreaza profesional si ii va cere o solutie completa.
 
In functie de fiecare situatie, o firma producatoare de centrale termice (sau in varianta extinsa de sisteme de incalzire, racire, ventilatie) poate derula campanii de comunicare directionate spre beneficiarul final sau spre firmele de instalatii. Magazinele DYI pot influenta decizia finala atat prin informatiile furnizate la raft de catre vanzatori, cat si prin campaniile de promovare a produselor de apel (produse cu preturi promotionale care vor dirija mai multi clienti in magazinul respectiv).
 

Campanii outdoor B2B

Campanie outdoor Topanel - unipol 14x4
 
Campanie B2B - panouri termoizolante. Campanie OOH Topanel 2016. Retea de panouri publicitare format 14x4m
Campanie Limagrain agribusiness - unipol 14x4
 
Campanie B2B agribusiness. Produse agricole - seminte si hibrizi: Limagrain 2016. Unipol format 14x4m.
Campanie CTPark.eu - unipol 14x4
 
Campanie B2B parc logistic. CTPark Romania 2016. Unipol format 14x4m.
Campanie B2B agribusiness BASF
 
Campanie B2B Agribusiness BASF 2016. Retea de panouri publicitare format 14x4m
Campanie stivuitoare CEMPS - unipol 14x4
 
Campanie B2B stivuitoare si service. CEMPS 2016. Panouri publicitare format 14x4m.

 

Formular de contact

formular de contact v01 ro

 Exemple de campanii OOH pentru diferite categorii de afaceri


12 no t: 0