Companiile interesate de domeniul agricol (producatori de seminte, solutii pentru protectia plantelor, masini agricole, silozuri, produse bancare adresate fermierilor, etc) folosesc frecvent comunicarea outdoor media cu ajutorul unipolurilor amplasate pe drumurile nationale.
Fiind cele mai circulate rute, autostrazile si drumurile nationale sunt folosite atat de segmentul activ al rezidentilor marilor orase, cat si de persoanele rezidente in zonele cu potential agricol ridicat (bazine legumicole, pomicole, zonele de cultivare a cerealelor). Traficul auto dintre locatiile fermelor si concumatori se face preponderent pe un segment de drum national sau de autostrada.
Un mesaj vizual clar si explicit aflat pe un panou publicitar format unipol (unipole sign) va fi vazut usor din masinile care circula in zona respectiva.
Persoanele cu program incarcat, active si cu venituri peste medie, aleg sa isi petreaca timpul liber altfel decat in fata televizorului. In aceasta situatie se afla si o mare parte din fermieri. Campaniile pe radio (FM locale sau nationale) sunt segmentate pe mai multe posturi de radio si nu reusesc sa fie eficiente in momentul unei discutii telefonice. Un panou publicitar mare, aflat in campul vizual al soferilor si cu un mesaj usor de inteles va putea fi observat chiar in timpul unei discutii telefonice.
Comunicare outdoor va functiona atat in tipul drumurilor zilnice ale celor vizati, cat si in timpul deplasarilor spre destinatiile de vacanta (statiuni din Romania, drumul spre aeroport, punctele vamale rutiere).
In acest context, unipolurile sunt un suport bun atat pentru campaniile de imagine, cat si pentru cele de produs. Integrarea campaniilor de comunicare implica frecvent: forta de vanzari directa, evenimentele de profil, comunicarea online, expunerea outdoor media.