Livrarea fisierului pentru productia afiselor publicitare

 

Grafica pentru productie poate fi facuta in principiu cu orice program capabil sa exporte fisiere TIF de dimensiuni mari. Recomandarea noastra este ca asamblarea finala sa fie facuta in Adobe Photoshop (indiferent de versiune). Exportul in format TIF se poate face si din Corel Draw dar apar dificultati la fisierele cu dimensiuni mari.

Caracteristicile fisierului cu grafica finala pentru print sunt:

  • format TIF
  • mod CMYK
  • rezolutie minima recomandata: 300 dpi
  • scara 1:10 (ca exemplu, pentru unipol 14mx4m se va crea un fisier de 140cm / 40cm, rezolutie 300dpi)
  • compresie (optional se poate folosi compresia LZW)

Pentru ca in general dimensiunile fisierelor TIF pentru productia afiselor publicitare sunt mari, acestea nu se transfera prin mail. Se pot folosi servicii de tip transfer.ro, stick, CD, Google Drive, Dropbox, etc.

Recomandari pentru grafica folosita in campaniile outdoor media cu expunere pe DN-uri si autostrazi >>

 

Formatul fisierului TIF pentru print outdoor media

 

Unipoluri 14x4m Unipoluri 14x4m. Publicitate outdoor media

 

Unipoluri 14x9m Unipoluri 14x9m. Grafica outdoor media

Expunere OOH pe Unipoluri

01

Trafic intens
Campaniile outdoor derulate pe unipolurile de pe DN-uri si autostrazi au o expunere ridicata datorata traficului intens de pe aceste segmente de drum. Audienta panourilor publicitare este data de fluzul de vehicule dar depinde de grafica publicitara folosita. Fluxul de vehicule de pe Autostrada A1 sau DN1 atinge valori medii de peste 50.000 vehicule / zi (Media Zilnica Anuala)

02

Segmentare specifica
Persoanele care circula pe DN-uri fac parte din segmente de audienta bine conturate. Criterii de segmentare comune tuturor unipolurilor: persoane peste 18 ani (cu preponderenta intre 25 - 55 de ani), active, mobile, posesor de carnet auto. In functie de locatia fiecarui unipol, apar noi diferentieri (ex: segmentarea oferita de Valea Prahovei difera de cea oferita de Autostrada A1 sau E85

03

Rata de refresh
Persoanele care formeaza audienta unipolurilor de pe un drum national nu sunt rezidente dintr-un anumit cartier, iar rata de refresh este mai ridicata decat in cazul panourilor publicitare din interiorul oraselor. Ca exemplu, persoanele care vad unipolurile de pe DN1 - Valea Prahovei pot fi locui in orice cartier din Bucuresti sau din orice localitate din Ilfov. O campanie de 12 luni derulata pe DN1 va fi vazut de mai multe persoane (unice) fata de un panou publicitar de pe Calea Vitan sau Bd Timisoara.

12 no t: 0