Recomandari pentru grafica outdoor media
Grafica pentru campanie outdoor media. Mesajul este simplu, concis si clar.
Contrastul putermic si grafica simpla, permit ca layout-ul sa fie usor de perceput si de la distanta mare.
Scopul final al unei campanii publicitare outdoor este expunerea unui mesaj vizual clar si usor de citit. In cazul unipolurilor amplasate pe drumurile nationale, avantajul unui trafic auto intens poate fi folosit cu adevarat numai daca este insotit si de o grafica buna.
Dincolo de strategia fiecarei campanii, toate panourile publicitare au nevoie de o grafica foarte lizibila.
Una din erorile frecvente in outdoor este neadaptarea mesajului la particularitatile suportului pubicitar. In timp ce un layout folosit in pliante, reviste, leaflets poate fi citit intr-un interval de timp mai mare, panourile publicitare au o expunere de scurta durata, desi numarul vizionarilor este mare. Mesajul expus pe un unipol trebuie sa fie: simplu si clar.
Pentru a creste vizibilitatea mesajului recomandam:
Clientilor interesati le putem pune la dispozitie o galerie de imagini cu campanii derulate pe locatiile noastre pentru a se observa diferentele dintre o grafica vizibila si o grafica mai putin vizibila de la distanta.
Formatele de panouri publicitare din reteaua Wizard Media
- Panou publicitar format unipol 14x4m (standard)
- Panou publicitar format unipol 14x9m (sau doua module standard)
- Panou publicitar format unipol 14x14m (sau trei module standard)
- Backlit gigant 15x10m (caseta iluminata din interior)
- Locatie publicitara speciala 30x10m (cu doi piloni)
- Locatie speciala 75x15m (5 piloni de sustinere)
- 8x3m (formatul mic) - unipole sign (utilizat mai rar)
A Cretive Guide for Large Billboards (English Version) >>
Exemplu de grafica lizibila (Bayer CropScience - Produs: Yunta) >>