Campanie OOH retail FMCG food Cris-Tim
publicitate outdoor: campanii de imagine si campanii de produs
Una din campaniile derulate la nivel national din 2017 este cea a producatorului roman de mezeluri Cris-Tim.
Proiectul OOH a demarat in 2015 la nivel national, pe drumurile nationale cu trafic ridicat. Inchirierea in regim floating a permis un randament bun al expunerii si o acoperire flexibila. Pachetul de unipoluri este folosit pentru expunerea succesiva a diferitelor marci din portofoliul producatorului roman: Matache Macelarul, gama mezelurilor crud-uscate, Salam Sasesc, noua gama Gostat. In aceasta gama noua (Gostat) se regasesc cele mai apreciate produse din perioada in care magazinele Gostat reprezentau etalonul in domeniul preparatelor din carne: Salam Gostat, Salam Vara Uscat, Parizer, Salam Victoria , Cremvursti Polonezi.
Pe aceeasi retea nationala de unipoluri cu expunere flexibila este derulata si campania Bunatati de la Cris-tim (produse ready-meal).
Prin acest model de campanie retail FMCG food net diferita (printr-o coponenta importanta OOH pe cele mai circulate drumuri nationale si autostrazi) Cris-Tim certifica eficienta aceastei directii noi.
Alte campanii retail FMCG cu expunere pe unipoluri Wizard: Croco (biscuiti/snacks), Cascaval Delaco, Magnum, Pate Bucegi, Delikat, Pate Ardealul (Orkla Foods), Fuchs, Lays, Pepsi, Tymbark, Bergenbier, Bere Bucegi, Budureasca, Perspirex, Dove, Dove Men.
Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?
Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.- DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
- Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
- Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
- DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
- Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
- Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
- Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.
Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.
- Audienta panourilor publicitare (estimari de trafic)
- Campanii FMCG food - Cascaval Delaco 2017
- Campanii FMCG food - Cris-Tim
- Campanii FMCG cu proiecte speciale OOH. Tymbark 2016
- Campanii FMCG - unipoluri cu extensii. Dove (Unilever)
- Inchiriere spatii publicitare pe Autostrada Soarelui (A2)
- Stabilirea obiectivelor unei campanii publicitare outdoor cu afisare pe unipoluri
- Publicitate outdoor cu target pe rezidentii din Bucuresti + Ilfov