021 320 55 51

Proiecte speciale OOH Advertising

unipoluri cu extensii 2D - campanie Tymbark 2016


Eficienta unei campanii OOH depinde nu numai de valorile de trafic (numarul persoanelor care au ocazia sa vada mesajul outdoor), ci si de impactul obtinut. Dincolo de calitatea expunerii (zone degajate fara concurenta vizuala), forma panoului poate mari impactul. Scoaterea unor elemente grafica in afara spatiului standard este o solutie prin care eficienta campaniei poate fi marita.

Proiectele speciale construite in interiorul oraselor sunt vazute de obicei de la distante mici si sunt observate din unghiuri diferite. Aici sunt folosite butaforii 3D.

Panourile publicitare montate in afara oraselor (drumuri nationale si autostrazi) ofera un trafic mai mare, sunt observate de la distante mai mari iar unghiul din care sunt observate este aproape acelasi. Un unipol cu extensii 2D este observat din masina si se afla mereu in campul vizual al soferului si al pasagerului din fata. Intervalul de timp in care unipolul este vazut din alt unghi este practic neglijabil in cazul expunerii pe autostrada.

Avand in vedere si dimensiunile mari ale unipolurilor, solutia tehnica pentru proiectele speciale este constructia unor extensii plane (2D), bine ranforsate cu structuri metalice.

De cele mai multe ori, cele doua feţe ale unui unipol vor avea grafica diferita si in oglinda, astfel incat cele doua extensii se vor afla "spate in spate". In acest fel, grafica expusa pe una din extensii va masca ranforsarile celei de-a doua extensii care expune pe sensul opus.

Unipoluri cu extensie - proiect special OOH Tymbark Client: Tymbark, Agentie: Zenith Media, Campanie 2016 (A2 si Valea Prahovei)
 

Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?

Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.
  • DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
  • Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
  • Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
  • DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
  • Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
  • Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
  • Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.

Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.