021 320 55 51

Campanii outdoor media cu inchiriere in regim floating

Panouri publicitare cu expunere pe DN-uri si autostrazi. Optimizarea bugetului OOH


O retea omogena (cu un numar mare de locatii cu dimensiuni identice) permite inchirierea panourilor publicitare in regim floating.

Datorita faptului ca reteaua Wizard ofera un numar mare de unipoluri format 14x4m, putem configura usor campanii cu costuri de inchiriere reduse, in schimbul unei expuneri flexibile.

In mod uzual, disponibilul de locatii asigura un numar de peste 100 de unipoluri ofertabile pentru care clientii pot beneficia de un discount suplimentar (ex: 40% din costul chiriei fata de clientii locatiilor fixe).

Descrierea campaniilor in regim floating:

  • Pentru a avea o imagine de ansamblu asupra potentialului oferit de retea, clientii primesc initial o lista cu locatii 14x4m ofertabile la nivel national
  • Clientul isi alege cele mai potrivite panouri publicitare 14x4 din lista celor ofertabile
  • Sunt facturate costurile initiale (productia bannerelor si costurile pentru montajul lor pe unipoluri) si urmeaza derularea campaniei outdoor.

Chiria lunara pentru campaniile floating este semnificativ mai mica decat inchirierea standard (fixa). Acest lucru este posibil datorita faptului ca aceste unipoluri pot fi in continuare ofertate pentru alte campanii fixe.

In situatia in care o locatie pe care se afla un client in regim floating este dorita de un alt client standard (campanie cu regim fix), procedura este urmatoarea:

  • clientii floating primesc o lista actualizata de locatii ofertabile in acel moment si isi pot alege oricare unipol
  • mutarea afiselor (demontarea si reafisarea lor) se va face gratuit, costurile fiind suportate de noi (Wizard Media).

In masura in care este posibil, incercam sa evitam aceasta posibla mutare a afiselor pentru a evita cheltuieli interne inutile.

Indiferent de numarul de locatii implicate in campanie, se obtine un cost excelent pentru expunerea media, mai ales in cazul comunicarii pe zone largi (acoperire pe anumite zone ale tarii sau acoperire nationala). In acest moment derulam cu succes astfel de campanii pentru clienti cu cate un singur unipol sau cu pachete de 15-20 de unipoluri.


 

Ne puteti contacta oricand pentru a schita impreuna un scenariu personalizat.

Costul unei campanii outdoor media este compus din:


 
Productia afiselor (banner din material tip frontlit coated). Sunt incluse finisajele necesare montajului (capse, suduri, intarituri pe contur). Nu sunt incluse serviciile de creatie sau DTP.
 
Serviciile de decorare initiala si cele de neutralizare (unde este cazul). Includ transport, manopera alpinistilor si consumabilele folosite la fixare.
 
Chiria lunara pentru inchirierea locatiei publicitare facturata conform contractului de publicitate.
 
La serviciile de publicitate outdoor, facturile vor include TVA si TLP (taxa locala de publicitate), conform codului fiscal in vigoare.
 
Bugetul final este usor negociabil in functie de perioada campaniei, termenul de plata, nivelul de rebate al agentiei prin care lucrati.
 
Randamentul campaniei depinde insa decisiv de o buna planficare: mesajul vizual, claritatea acestuia, coordonarea cu restul canalelor de comunicare.
Campanie OOH Cris-Tim 2015 2016
Campanie in regim floating Cris Tim 2016
  Campanie OOH Sovata-Ensana Hotels 2020
Campanie in regim floating Sovata - Ensana Hotels 2020
  Campanie OOH Hell Eergy 2021
Campanie in regim floating Hell Energy 2021
  Campanie OOH Alcogroup 2021
Campanie in regim floating Alcogroup 2021

Alte articole recomandate

Exemple de campanii outdoor