Campanii integrate Outdoor + Online (SEO, Youtube, AdWords)

mesajul text comunicat pe canalele outdoor media poate redirecta usor spre canalele online


Pentru o campanie de comunicare eficienta recomandam coordonarea dintre mesajul expus pe panourile publicitare si campaniile online (Search Engine Optimization, Google Adwords).

Platforma Google ofera deja un limbaj comun celor care sunt implicati in campaniile de promovare. Este greu de imaginat o campanie publicitara fara un site cu un continut bun, bine structurat, optimizat SEO, cu o campanie Google Adwords in derulare cu performante monitorizate permanent prin Google Analytics sau Adwords Tools.

Dupa optimizarea modului de lucru online cu instrumentele oferite de platforma si instrumentele Google (Search Network, Search Network with Display Select, Display Network, Remarketing, Mobile Apps, Google Video Campaigns), un advertiser poate trece la o integrare eficienta a comunicarii pe mai multe canale media (ex: online + TV, online + radio, online + outdoor media).

Un model foarte versatil de comunicare este extinderea unei campanii online spre mediul outdoor. In cazul utilizarii unipolurilor format 14x4m (echivalentul formatului american bulletin board 48"x14"), proportia este foarte prietenoasa cu mesajele bazate pe text. Includerea in grafica a unui text bazat pe cuvintele cheie verificate in campaniile SEO si/sau Google Adwords, care au ajuns la un AdRanking bun si performante ridicate la nivel de conversii, devine interesanta pentru extinderea comunicarii pe mediul Outdoor Media.
 

In acest fel, campaniile online optimizate de catre un expert Google Adwords / Google Analytics devin nu numai un instrument care realizeaza conversiile finale (sales leaduri, achizitii online), ci si un mediu excelent de cercetare pentru alegerea mesajelor pe care le comunicati in mediul outdoor media.
 

Campaniile outdoor media primesc astfel un instrument de monitorizare util, care devine cu atat mai relevant cu cat este folosit de agentii online in colaborare cu agentii outdoor media cu experienta.
 

In ceea ce ne priveste, am folosit pana acum instrumentele online numai pentru comunicarea serviciilor noastre. Pentru ca o parte din campaniile derulate de clienti pe suporturile din reteaua Wizard Media nu au beneficiat intotdeauna de o buna coordonare intre outdoor si online, ne-am propus sa oferim celor interesati mai mult sprijin in organizarea comunicarii. Pentru un rezultat final favorabil recomandam un schimb direct de informatii intre Advertiser - Agentia Online si Agentia Media.
 

Pentru campaniile outdoor cu expunere pe drumurile nationale, am pus la dispozitia clientilor si agentiilor si un ghid de bune practici pentru formatele unipole sign.
 

Ne puteti contacta oricand pentru un schimb de informatii aplicate la campania dumneavoastra.

Campanii integrate outdoor media + online (SEO, Adwords, Youtube, etc)

3 elemente specifice publicitatii outdoor

01

Publicitatea outdoor are un impact puternic
Costurile campaniilor OOH nu sunt cele mai mici. Publicitatea outdoor ofera in schimb o pozitionare remarcabila la nivel de imagine, mai ales cand grafica este adaptata corect la context.

02

Trafic = Audienta
Traficul ridicat de peste 40.000 de masini / zi inregistrat pe principalele drumuri nationale su autostrazi ofera un randament ridicat campaniilor de publicitate outdoor cu expunere pe unipoluri.

03

Coordonare OOH + Online
Mesajele publicitare outdoor permit o buna coordonare cu campaniile publicitare online (keywords on billboards). Unipolurile 14x4 sunt un foarte bun format pentru expunerea cuvintelor cheie generatoare de conversii.