Campanie Gorenje 2016. No Frost. No Problems.

Campanie OOH pe suporturi Wizard Media. Retea nationala de unipoluri cu expunere pe DN-uri si Autostrazi.


Panouri publicitare. Unipoluri 14x9m in campanie Gorenje: no frost no problems
Panou publicitar format unipole sign dimensiuni 14x9m x 2 afise (expunere outdoor media pentru ambele sensuri de mers).
Locatia se afla pe Autostrada A1 (Bucuresti - Pitesti), aproximativ in zona Carrefour Militari
  • Traficul mediu (MZA = Media Zilnica Anuala) pentru autostrada A1 este de peste 50.000 de masini / zi
    Fotografie pe sensul de mers dinspre Bucuresti spre Pitesti.
    Campanie Gorenje la nivel national: Gorenje. No Frost. No Problems.  
  • Exemple de campanii outdoor media

    Articole

    3 elemente specifice publicitatii outdoor

    01

    Publicitatea outdoor are un impact puternic
    Costurile campaniilor OOH nu sunt cele mai mici. Publicitatea outdoor ofera in schimb o pozitionare remarcabila la nivel de imagine, mai ales cand grafica este adaptata corect la context.

    02

    Trafic = Audienta
    Traficul ridicat de peste 40.000 de masini / zi inregistrat pe principalele drumuri nationale su autostrazi ofera un randament ridicat campaniilor de publicitate outdoor cu expunere pe unipoluri.

    03

    Coordonare OOH + Online
    Mesajele publicitare outdoor permit o buna coordonare cu campaniile publicitare online (keywords on billboards). Unipolurile 14x4 sunt un foarte bun format pentru expunerea cuvintelor cheie generatoare de conversii.