Valori de trafic pentru Autostrada Soarelui in vacanta de Rusalii
Conform informatiilor publicate de economica.net care citeaza la randul sau informatii furnizate de CNAIR, in minivacanta de Rusalii din anul 2019, valorile de trafic masurate pe Autostrada Soarelui au fost:
Vineri 14.Iunie.2019 - trafic total masurat: 35.224 vehicule
(24.458 vehicule pe sensul Bucuresti > Constanta + 10.766 vehicule pe sensul Constanta > Bucuresti)Sambata 15.Iulie trafic total de 36.963 vehicule
(27.234 vehicule pe sensul Bucuresti > Constanta + 9.729 vehicule pe sensul Constanta > Bucuresti)Duminica 16.Iunie.2019 - trafic total masurat: 39.610 vehicule
(19.511 vehicule pe sensul Bucuresti > Constanta + 20.099 vehicule pe sensul Constanta > Bucuresti)Luni 17.Iunie.2019 - trafic total masurat: 46.142 vehicule
(12.790 vehicule pe sensul Bucuresti > Constanta + 33.352 vehicule pe sensul Constanta > Bucuresti)Traficul de pe Autostrada Soarelui este format din valorile relativ constante din timpul anului generate de legatura dintre Bucuresti si zona de Est a Romaniei (Constanta, Navodari Mangalia, Mangalia, Medgidia, Cernavoda, Tulcea, ramificatiile spre Braila, Galati, Slobozia, Calarasi) peste care se suprapun varfurile de trafic din timpul minivacantelor (ex: 1.Mai, Paste, Rusalii) si sezonul estival.
Cele mai mari valori ale mediei zilnice anuala (MZA) sunt inregistrate pe DN1 (Bucuresti Valea Prahovei) si Autostrada A1 Bucuresti Pitesti. Si Autostrada Soarelui (A2) are valori de trafic ridicate cu varfuri in perioada de vara sau in minivacante.Costurile unei campanii outdor:
Serviciile de montaj
Sunt incluse: transportul afiselor, serviciile de montaj prestate de alpinisti si demontarea afiselor de la finalul campaniei (serviciile de neutralizare).
Chiria lunara
Spatiul publicitar asigurat de un panou presupune costuri lunare variabile in functie de dimensiunea locatiei, zona, durata campaniei, regimul de inchiriere
Articole
- Panouri publicitare pe autostrada A1, A2, A3, A4
- Comunicare B2B (Business to Business) cu expunere pe unipoluri
- Obiectivele unei campanii outdoor derulate pe unipoluri
- Valori de trafic. Audienta outdoor media.
- Recomandari pentru comunicarea outdoor pe unipoluri / DN-uri si Autostrazi
- Inchirierea unipolurilor 14x4m in regim floating. Reducerea costurilor de inchiriere printr-o campanie cu expunere flexibila.
- Campanii outdoor pentru domeniul Agribusiness
Informatii despre audienta unipolurilor
- Audienta panourilor publicitare (estimari de trafic)
- Articol EVZ 2011
- Harta estimarilor de trafic CESTRIN 2015
- Stabilirea obiectivelor unei campanii publicitare outdoor cu afisare pe unipoluri
- Publicitate outdoor cu target pe rezidentii din Bucuresti + Ilfov
- Panouri publicitare pe autostrada A1, A2, A3, A4